𝑻𝒊𝒑𝒔 𝑫𝒂𝒑𝒂𝒕𝒌𝒂𝒏 𝑷𝒆𝒏𝒚𝒆𝒘𝒂 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝑪𝒆𝒑𝒂𝒕

Kebanyakan di luar sana tahu beli rumah namun tak mahir untuk menguruskan aset tersebut selepas pembelian. Sedangkan mengurus aset adalah kunci utama dalam menjana duit dari hartanah. Kat sini Fana kongsi bagaimana anda boleh dapatkan penyewa dengan lebih cepat dalam masa yang sama maksimakan keuntungan ke atas hartanah tersebut.  

1) 𝑲𝒆𝒏𝒂𝒍𝒑𝒂𝒔𝒕𝒊 𝑷𝒂𝒔𝒂𝒓𝒂𝒏 𝑨𝒏𝒅𝒂 

Kenalpasti latar belakang pasaran atau penyewa yang anda hendak sewakan unit atau ruang tersebut. Ini kerana latar belakang penyewa yang berbeza mempunyai keperluan dan kehendak berbeza ke atas hartanah tersebut.  

𝟐) 𝐅𝐚𝐤𝐭𝐨𝐫 𝐏𝐞𝐦𝐛𝐞𝐳𝐚𝐚𝐧 

Sediakan unit anda dalam keadaan unik. Unik di sini bermaksud ia berbeza dari unit lain dalam kondo yang sama.  

𝟑) 𝐇𝐢𝐚𝐬 𝐔𝐧𝐢𝐭 𝐀𝐧𝐝𝐚 

Sediakan unit anda dalam keadaan yang sedia untuk didiami oleh penyewa. Sedia didiami tidak semestinya bermaksud lengkap perabot. Ia boleh semi-lengkap di mana ada kelengkapan tersedia seperti lampu, kipas, langsir dan kelengkapan asas lain.  

Ni adalah antara tips yang Fana boleh kongsi di sini. Kerana sekiranya unit anda tidak ada perbezaan dengan unit lain dan tidak berada dalam keadaan baik, maka besar kemungkinan anda terpaksa menyewakan hartanah tersebut pada kadar yang rendah dari sepatutnya. 

𝐏𝐞𝐫𝐥𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐬𝐢 𝐤𝐞𝐰𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧? Kami bersedia untuk membantu anda mencari jalan terbaik bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. 

Anda boleh ℎ𝑢𝑏𝑢𝑛𝑔𝑖 𝑘𝑎𝑚𝑖 ataupun 𝑘𝑙𝑖𝑘 𝑙𝑖𝑛𝑘 𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑤𝑎ℎ, kami akan hubungi anda dalam tempoh 𝟐𝟒 𝐣𝐚𝐦. 

https://share.hsforms.com/16zhPfRHERqCbwVMBUXCbBQc7k8j 

Konsultasi Kewangan 𝑷𝑬𝑹𝑪𝑼𝑴𝑨 bagi yang pertama kali bersama kami! 

𝐒𝐥𝐨𝐭 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐓𝐄𝐑𝐇𝐀𝐃 𝐬𝐞𝐡𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚 𝐎𝐠𝐨𝐬 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 ! 

Hubungi Kami untuk Bina Portfolio Idaman Anda

Leave a Reply