๐‘จ๐’‘๐’‚๐’Œ๐’‚๐’‰ ๐’Š๐’•๐’– ๐‘ฐ๐’๐’…๐’Š๐’—๐’Š๐’…๐’–๐’‚๐’ ๐‘ป๐‘ฐ๐‘ป๐‘ณ๐‘ฌ ?

Individual title atau juga dikenali sebagai Hakmilik individu merupakan sebidang tanah yang telah dipecah kan kepada lot-lot yang lebih kecil.

Kebiasaanya tanya jenis ini adalah untuk kediaam landed seperti rumah teres dan juga banglo.

Pemilikan tanah adalah oleh pembeli rumah atau tanah lot tersebut dan mempuyai satu owner sahaja. Dengan status milikan ini boleh dijual bila-bila sahaja yan anda suka.

๐๐ž๐ซ๐ฅ๐ฎ๐ค๐š๐ง ๐ค๐จ๐ง๐ฌ๐ฎ๐ฅ๐ญ๐š๐ฌ๐ข ๐ค๐ž๐ฐ๐š๐ง๐ ๐š๐ง? Fana bersedia untuk membantu anda mencari jalan terbaik bagi menyelesaikan masalah kewangan anda.

Anda boleh โ„Ž๐‘ข๐‘๐‘ข๐‘›๐‘”๐‘– Fana ataupun ๐‘˜๐‘™๐‘–๐‘˜ ๐‘™๐‘–๐‘›๐‘˜ ๐‘‘๐‘– ๐‘๐‘Ž๐‘ค๐‘Žโ„Ž, kami akan hubungi anda dalam tempoh ๐Ÿ๐Ÿ’ ๐ฃ๐š๐ฆ.

https://share.hsforms.com/16zhPfRHERqCbwVMBUXCbBQc7k8j

Anda boleh โ„Ž๐‘ข๐‘๐‘ข๐‘›๐‘”๐‘– ๐‘˜๐‘Ž๐‘š๐‘– ataupun ๐‘˜๐‘™๐‘–๐‘˜ ๐‘™๐‘–๐‘›๐‘˜ ๐‘‘๐‘– ๐‘๐‘Ž๐‘ค๐‘Žโ„Ž, Fana akan hubungi anda dalam tempoh ๐Ÿ๐Ÿ’ ๐ฃ๐š๐ฆ.

Konsultasi Kewangan ๐‘ท๐‘ฌ๐‘น๐‘ช๐‘ผ๐‘ด๐‘จ bagi yang pertama kali bersama kami!

๐’๐ฅ๐จ๐ญ ๐š๐๐š๐ฅ๐š๐ก ๐“๐„๐‘๐‡๐€๐ƒ ๐ฌ๐ž๐ก๐ข๐ง๐ ๐ ๐š ๐Ž๐ ๐จ๐ฌ ๐ฌ๐š๐ก๐š๐ฃ๐šโ—

Hubungi Kami untuk Bina Portfolio Idaman Anda

Leave a Reply