𝑨𝑹𝑬𝑨 𝑨𝑵𝑨𝑳𝒀𝑺𝑰𝑺 𝑫𝑨𝑴𝑨𝑵𝑺𝑨𝑹𝑨 𝑫𝑨𝑴𝑨𝑰 – 𝑲𝑨𝑾𝑨𝑺𝑨𝑵 𝑺𝑬𝑹𝑰𝑵𝑮 𝑻𝑬𝑹𝑳𝑬𝑷𝑨𝑺 𝑷𝑨𝑵𝑫𝑨𝑵𝑮

Hi guys, Damansara Damai merupakan sebuah bandar yang sangat terhubung pengangkutan awamnya. Bas MRT dan bas percuma selangor melalui kawasan ni setiap 15 minit! Terdapat juga bas Selangor yang menghubungkan Damansara Damai terus ke kuala lumpur.

Yang paling best sekali Damansara Damai ni diapit oleh dua stesen MRT! MRT line 1(sungai buloh – kajang) dan MRT line 2(sungai buloh -serdang – putrajaya). Bayangkan berapa banyak kawasan terhubung tu!

Fana kita mana pakai public transport ni. Highway ada? Tadaaa ada 3 highway dekat Damansara Damai. Highway Plus, Highway LDP dan Highway DUKE 2. Senang cerita nak ke KLIA mudah, Perak mudah, KLCC dan sebagainya pun mudah. Super connectivity tu!

Nak tahu apa lagi menarik? Rata-rata kawasan nama Damansara ni mahal, tapi Damansara Damai ni masih undervalue dan merupakan Damansara di mana anda masih boleh dapatkan kondo baru di bawah harga RM500K. Berbaloi kan?

Banyak potensi untuk peningkatan nilai kawasan ni sebab diapit oleh kawasan-kawasan mahal seperti Desa Park City, Kota Damansara, Sri Damansara dan sebagainya. Rata-rata kawasan ini mempunyai median harga RM650-RM1,000 per sqft.

Kawasan ni jugak ada beberapa supermarket tersendiri seperti econsave, hero market speedmart dsbnya.. Sekolah dan kedai2 makan pelbagai pon ade dekat kawasan masuk damansara damai je. Memang sesuai untuk family living jadi tak semestinya pelabur je sesuai beli kat sini.

Untunglah sape ade rumah di area Damansara Damai ni. Inilah dikatakan convenience at it’s best!

Semoga perkongsian ni boleh membantu yang memerlukan. Have a nice day!

Sebarang pertanyan boleh oleh hubungi Fanai di media sosial Facebook dan Instagram (Farhana Norlisan & Fana Capital), ataupun boleh isi maklumat anda untuk dihubungi melalui link di bawah. 𝐊𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐬𝐢 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐏𝐄𝐑𝐂𝐔𝐌𝐀.

https://share.hsforms.com/1m63R0MN9Qw2NOFH_jW60tgc7k8j

Hubungi Kami untuk Bina Portfolio Idaman Anda

Leave a Reply