𝑻𝒊𝒑𝒔 𝒏𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒊𝒌𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒘𝒂 𝒓𝒖𝒎𝒂𝒉

Salah seorang dari client Fana pernah ada masalah untuk sewakan unit rumah meraka. Borak punya borak and tengok kawasan sekeliling macam semua okay and nampak kawasan memang berpotessi untuk disewakan tetapi…Rumah pula bare or senang kata basic lah tak de apa-apa dalam tu.  

Apa yang Fana buat?  

  1. Buat rumah macam living conditions. Macam mana tu? Pastikan rumah ada benda basic seperti langsir, kipas, lampu, water heater dan katil bonus kalau ade kitchen cabinet atau dapur memasak sekali.
  2. Disebab kan oleh rumah yang di tengah bandar agak susah untuk menyewa seluruh unit maka kami cadangkan untuk client kami tu untuk menyewa mengikut bilik.

Rumah kosong ada banyak pilihan sebab kebanyakan rumah adalah bare unit. Jika rumah kita adalah living condition, maka demand akan jadi lebih tinggi.  

Rumah living condition akan juga menarik penyewa yang mempunyai lebih stabiliti. Maka target market juga jadi lebih berkualiti dan kuranglah problem-problem penyewa rumah.  

Itu lah cara kami dalam menguruskan masalah sewaan yang dihadapi. Anda pun ada unit yang susah untuk disewakan? Fana bersedia untuk membantu anda mencari jalan terbaik bagi membantu masalah pembelian anda. 

𝐏𝐞𝐫𝐥𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐬𝐢 𝐤𝐞𝐰𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧? Kami bersedia untuk membantu anda mencari jalan terbaik bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. 

Anda boleh ℎ𝑢𝑏𝑢𝑛𝑔𝑖 𝑘𝑎𝑚𝑖 ataupun 𝑘𝑙𝑖𝑘 𝑙𝑖𝑛𝑘 𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑤𝑎ℎ, kami akan hubungi anda dalam tempoh 𝟐𝟒 𝐣𝐚𝐦. 

https://share.hsforms.com/16zhPfRHERqCbwVMBUXCbBQc7k8j 

Konsultasi Kewangan 𝑷𝑬𝑹𝑪𝑼𝑴𝑨 bagi yang pertama kali bersama kami! 

𝐒𝐥𝐨𝐭 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐓𝐄𝐑𝐇𝐀𝐃 𝐬𝐞𝐡𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚 𝐎𝐠𝐨𝐬 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 ! 

Hubungi Kami untuk Bina Portfolio Idaman Anda

Leave a Reply