𝑷𝒆𝒓𝒂𝒃𝒐𝒕 𝒃𝒊𝒍𝒊𝒌 𝒑𝒂𝒔𝒄𝒂 𝒑𝒂𝒏𝒅𝒆𝒎𝒊𝒌 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒏𝒂𝒊𝒌𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒘𝒂 𝒃𝒊𝒍𝒊𝒌 𝒂𝒏𝒅𝒂

Walaupun musim pendamik dan semakin berlalu tetapi norma baru masih tidak dat lagi kita tinggalkan. Itulah yang terjadi bila kita dah selesa snagt dudk dirumah untuk bekerja. Untuk kerja dengan lebih selesa. Tredapat beberapa perabut yang boleh diletakkankkan bagi memenuhi kemahuan penyewa yang inginkan keaan bilik mereka seperti workable space. 

𝟏)𝐌𝐞𝐣𝐚 𝐊𝐞𝐫𝐣𝐚 

Jangan salah anggap macam meja office tu pula. Tak ya sekekar meja biasa yang menyenakan konsep minimalis yang seperti di jual di shoppe pun okay. Penyewa akan dapat lakukan kerja mereka beralaskan meja dan bukan atas katil . 

𝟐) 𝐊𝐞𝐫𝐮𝐬𝐢 𝐄𝐫𝐨𝐠𝐨𝐦𝐢𝐜 

Kerusi ni akan lebih banyak mendatangkan Keselesaan bagi mereka yang bekerja dlam posisi duduk dalam keadan yang lama. Selain itu dia juga menjaga postur badan agar tidak sakit belakang. 

𝟑) 𝐀𝐥𝐦𝐚𝐫𝐢 𝐩𝐞𝐥𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢 𝐟𝐮𝐧𝐠𝐬𝐢 

Almari yang ada banyak benda dlam tu seperti cermin dan sebagainya lah. Ruang yang besar untuk menympan banyan seperti baju dan laim-lainnya. Tak perlu banyak satu pun dan okay sebab almari pelbagi fugsi ni terdapat laci-laci kecil , ruang sangkut yang besar dan macam-macam lagi lah. 

𝐏𝐞𝐫𝐥𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐬𝐢 𝐤𝐞𝐰𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧? Kami bersedia untuk membantu anda mencari jalan terbaik bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. 

Anda boleh ℎ𝑢𝑏𝑢𝑛𝑔𝑖 𝑘𝑎𝑚𝑖 ataupun 𝑘𝑙𝑖𝑘 𝑙𝑖𝑛𝑘 𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑤𝑎ℎ, kami akan hubungi anda dalam tempoh 𝟐𝟒 𝐣𝐚𝐦. 

https://share.hsforms.com/16zhPfRHERqCbwVMBUXCbBQc7k8j 

Konsultasi Kewangan 𝑷𝑬𝑹𝑪𝑼𝑴𝑨 bagi yang pertama kali bersama kami! 

𝐒𝐥𝐨𝐭 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐓𝐄𝐑𝐇𝐀𝐃 𝐬𝐞𝐡𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚 𝐎𝐠𝐨𝐬 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 ! 

Hubungi Kami untuk Bina Portfolio Idaman Anda

Leave a Reply